Godmorgon på er! Kom hem från jobbet för en stund sedan, hade ännu en natt ett nattpas, vilket inkluderar "efter krogenruschen" (y) och det försöka jag ser när jag kommer hem innanför dörren är att Pappa har köpt hem GTA V åt oss två! Som jag har längtat efter detta spel, haha! Det tog ju ett tag innan det släpptes till playstation4. Men nu vet jag vad jag kommer att göra hela morgonen innan jag far till gymmet ;) jag har riktigt höga förväntningar på detta spel, så nu är det upp till bevis om grafiken är så bra som det har sagts! ;) Men jag tror att jag inte kommer att bli besviken faktiskt! Man har ju bara hört att spelet har fått bra recensioner! Så nu ska jag ta och instalera detta spel, medans jag tar en dusch efter kvällens nattpass på jobbet, det lär ju dock ta en stund att instalera GTA V .. Jag såg också att detta spel finns att beställa på internet (såklart), bland annat hos spelbutiken.se där dom även har GTA V till både Playstation 3, Xbox och PC :) Perfekt julklapp och allt (y) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej