Har haft en jätte trevlig dag med släkt och vänner och firande av A som fyllde år idag! Har blivit mycket fusk med ätandet idag, men sånna här speciella dagar får man unna sig lite extra! Vi började dagen med att fara upp på Arctura för att äta lunch innan vi skulle fara till en lada och fixa i ordning inför middagen. Efter middagen spenderade vi dom sista timmarna av dagen med att spela kort medans solen gick ned, hur mysigt?
 
 
Imorgon blir det upp tidigt och besöka frissan. Minns inte senaste gången jag var där faktiskt.. Har sånt torrt och slitet hår, speciellt nu under sommaren.. Inte ens min favvo hårolja vill hjälpa mig med mitt torra burr, haha! Så det blir ett välbehövligt besök hos studion imorgon för att fräscha upp mina toppar! Ska även försöka att hinna med ett konditionspass imorgon på gymmet, man måste ju passa på under sina lediga dagar!  
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej